dokonywanie naliczeń wysokości opłat za lokale mieszkaniowe i użytkowe,
kontrola wpływających dokumentów księgowych pod względem formalnym oraz terminowa realizacja płatności,
wystawianie not księgowych, rachunków i faktur,
kontrola wydatków w ramach rocznych planów gospodarczych i podejmowanie stosownych działań w celu zabezpieczenia płynności finansowej nieruchomości,
dokonywanie okresowych rozliczeń mediów w lokalach mieszkalnych i użytkowych,
wystawianie zaświadczeń, oświadczeń z tytułu posiadania i użytkowania lokalu,
sporządzanie dokumentacji, wniosków kredytowych do banków na sfinansowanie remontów oraz obsługa zaciągniętego kredytu,
lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych i rachunkach oszczędnościowych nieruchomości,
przedsądowa windykacja należności nieruchomości,
udostępnianie danych finansowych członkom zarządów wspólnot mieszkaniowych oraz właścicielom lokali poprzez internet,
przygotowywanie projektów regulaminów rozliczenia mediów,
wypełnianie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych
sporządzanie umów-zlecenia, umów o dzieło, umów o pracę,
rejestracja pracowników i zleceniobiorców w ZUS,
sporządzanie zgodnie z obowiązującym prawem deklaracji podatkowych do urzędów skarbowych
przygotowywane deklaracji i rozliczenia z urzędami skarbowymi i ZUS,
stały dostęp do indywidualnych kartotek właścicieli lokali 24 godz. na dobę przez 7 dni w tygodniu.